۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
ساکنین سکونتگاه های غیررسمی نباید از خدمات دولتی و آسایشی محروم بمانند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

ساکنین سکونتگاه های غیررسمی نباید از خدمات دولتی و آسایشی محروم بمانند

ارومیه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به چندگانگی قانون در مورد برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: ساکنین سکونت گاه‌های غیررسمی نباید از ارائه خدمات دولتی و آسایشی محروم بمانند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، آیدین رحمانی رضائیه در جلسه پیش مجمع تصویب بودجه پیشنهادی سال ۹۹ شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: تأمین آب شرب عموم یکی از وظایف قانونی، شرعی و انسانی مسئولان است و ساخت و سازهای غیرمجاز نمی‌تواند مانع این مهم شود.

وی با اشاره به اینکه عدم جلوگیری از ایجاد سکونت گاه‌های غیررسمی نمی‌تواند دلیلی بر عدم ارائه خدمات باشد، بیان کرد: باید هدف از برخورد با ساخت و سازها و انشعابات غیرقانونی قانون‌مدار کردن امورات باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بودجه پیشنهادی شرکت برای سال ۹۹ از تمامی جهات درآمدی، هزینه‌ای، برنامه‌ای و سایر موارد قابل قبول است.

رحمانی با اشاره به ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با یکدیگر، یادآور شد: احتمال بروز نارضایتی از سوی پیمانکاران و کارمندان و همچنین ناهماهنگی بین مردم در این مسئله وجود دارد ولی تیم مدیریتی بایستی این نارضایتی‌ها را به حداقل برساند.

کد خبر: ۳۵٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha