۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
اختصاص ۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزی قزوین
رئیس جهاد کشاورزی قزوین:

اختصاص ۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزی قزوین

قزوین- رئیس جهاد کشاورزی قزوین گفت: از محل اعتبارات خط هشت مکانیزاسیون بیش از ۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات با هدف ارتقای ضریب مکانیزاسیون و نوسازی ادوات کشاورزی به استان اختصاص یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه از این میزان تسهیلات تخصیص یافته طی چهار ماهه گذشته ۳۲۷ متقاضی با بیش از ۴۴۴ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

وی افزود: از این تعداد متقاضی معرفی شده ۱۷۴ متقاضی ادوات و ماشین آلات کشاورزی موفق به جذب و دریافت ۱۷۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات از محل خط هشت اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی شده اند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته به صورت برش شهرستانی ابلاغ و برای خرید تراکتور، ادوات و ماشین آلات کشاورزی تخصیص می یابد.

خمسه یاد آور شد: متقاضیان واجد الشرایط برای  استفاده از تسهیلات مکانیزاسیون خط هشت ماشین ها و ادوات کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: بر لزوم اهمیت جذب اعتبارات به منظور ارتقا ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان تاکید کرد.

وی، اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی با کمک پلیس راهور، معاینه فنی نظارت بر کمباین ها در حین برداشت غلات، آزمون دستگاه‌ها، پیگیری سامانه سوخت و نظارت بر فعالیت واحدهای شهرستانی و نمایندگی های فروش ماشین آلات کشاورزی در سطح استان از مهم ترین اقدامات این سازمان طی سه ماه اول سال سال جاری ذکر کرد.

کد خبر: ۳۵٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha