۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
۳۳ طرح جهش تولید از استان سمنان معرفی شد/ تائید ۱۴ طرح
استاندار سمنان:

۳۳ طرح جهش تولید از استان سمنان معرفی شد/ تائید ۱۴ طرح

سمنان- آشناگر استاندار سمنان با بیان اینکه ۳۳ طرح جهش تولید از استان به کشور ارائه شد که ۱۴ مورد آن مورد موافقت قرار گرفت، گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های گردشگری، صنعتی و همچنین کشاورزی هستند.

علی‌رضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۳۳ طرح جهش تولید از استان سمنان معرفی‌شده است، ابراز کرد: از میان این طرح‌ها ۱۴ طرح موردپذیرش قرار گرفت وان شاالله شاهد اجرای آن‌ها و اشتغال‌زایی خوبی در سطح استان خواهیم بود.

وی بابیان اینکه در انتخاب طرح‌ها سعی شده تا همه مزیت‌های استان سمنان دیده شود، بیان کرد: سهم صنعت از این طرح‌ها شش مورد است.

نیاز به منابع ارزی و ریالی
استاندار سمنان بابیان اینکه سهم گردشگری از طرح‌های مذکور پنج مورد و مابقی سهم بخش کشاورزی است، تأکید کرد: اجرای این طرح‌ها ظرفیت‌های خوب اقتصادی را به استان سمنان تزریق خواهد کرد.

آشناگر بابیان اینکه  هفت هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال اعتبارات داخلی و ۳.۶ میلیون دلار اعتبارات ارزی برای این طرح‌ها پیش‌بینی‌شده است، تأکید کرد: این طرح‌ها چهار هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال منابع داخلی و ۵۴ میلیون دلار منابع ارزی دیگر نیاز دارد.

وی از وجود عزم و همدلی خوب بین دستگاه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی استان سمنان در راستای جهش تولید خبر داد و تأکید کرد: یکی از اولویت‌های ما در سال جاری که به نام جهش تولید نام‌گذاری شده، حفظ شرایط موجود و تقویت تولید در درون استان است.

کد خبر: ۳۵٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha