۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
هوای تهران، استان‌های ساحلی خزر و نیمه شمالی خنک می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی:

هوای تهران، استان‌های ساحلی خزر و نیمه شمالی خنک می‌شود

گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه هوا در تهران و نیمه شمالی کشور خنک می‌شود، وضعیت جوی کشور را طی سه روز آینده، پیش‌بینی کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را برای امروز ۲۵ مرداد و روزهای آتی اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر و برخی از نقاط اردبیل، خراسان شمالی و شمال آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی رخ می‌دهد که امروز شدت بارش‌ها برای گیلان پیش بینی شده است.

گودرزی ادامه داد: برای ساعات عصر و شب نیز، ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، رگبار باران و گاهی رعد و برق دارند.

به گفته وی، از امروز ۲۵ مرداد تا سه‌شنبه کاهش نسبی دما در استان‌های شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و استان اردبیل و نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد. برای نیمه شمالی کشور نیز طی روزهای آتی، هوا خنک‌تر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: دریای خزر تا روز دوشنبه مواج و متلاطم است. همچنان در شرق کشور، پدیده غالب وزش باد شدید توام با گرد وخاک است. همچنین، دریای عمان نیز برای چند روز آینده، مواج و متلاطم می‌شود.

گودرزی افزود: تهران برای امروز ۲۵ مرداد، آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد را دارد که در ساعات عصر افزایش باد در شهرهای جنوبی و غربی استان پیش‌بینی شده است. ۳۷ درجه سانتیگراد بیشنیه دمای امروز تهران است.

وی اعلام کرد: هوای تهران در روزهای آتی خنک‌تر می‌شود.  

کد خبر: ۳۵٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha