۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
دریافت ۲۶۰۰ مورد تماس مردمی با سامانه ۱۲۴ در هرمزگان/ ثبت ۱.۸ هزار پرونده تخلف
طی۴ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

دریافت ۲۶۰۰ مورد تماس مردمی با سامانه ۱۲۴ در هرمزگان/ ثبت ۱.۸ هزار پرونده تخلف

هرمزگان-معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از دریافت دو هزار و ۶۲۳ مورد شکایات تلفنی مردمی با سامانه ۱۲۴ در چهار ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان، عبدالرضا پیروی منش گفت: از تعداد تماس های صورت گرفته شده با سامانه دریافت گزارش های مردمی ۱۲۴ از سوی شهروندان استان در چهار ماهه ابتدای سال جاری یک هزار و ۸۰۱ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف و ۸۲۲ مورد طبق نظریه کارشناسان مربوطه غیر متخلف تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد گزارشات دریافتی در کالاهای مصرفی را تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، انواع گوشت، ماسک تشکیل می دهد، افزود: در زمینه گزارشات دریافتی بخش خدمات ،تعمیرکاران خودرو، تعویض روغن موتور و کارواش ها بیشترین آمار شکایات و گزارشات دریافتی را به خود اختصاص داده اند.

پیروی منش با اشاره به حجم بالای تماس های مردمی، آن را نشانه افزایش اعتماد و مشارکت مردمی در عرصه های نظارتی به سازمان حمایت برشمرد و عنوان کرد: ستاد خبری و واحد رسیدگی به گزارشات مردمی سازمان آماده پاسخگویی و ثبت شکایات شهروندان است.

وی در پایان از مردم تقاضا کرد هرگونه تخلف صنفی را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر: ۳۵٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 0
      توزیع گاز مایع شرکت ایران گاز در بندرعباس از روز شنبه با مشکل جدی مواجه شده بنده سیصد هزار تومن کرایه دادم و کپسول پر گیرم نیامد