۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
۳هزار خانوار ایلامی از بسته‌های حمایتی بهره‌مند شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۳هزار خانوار ایلامی از بسته‌های حمایتی بهره‌مند شدند

ایلام- شیرخانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: دو هزار و ۹۳۷ خانوار ایلامی از بسته‌های حمایتی دولت در بخش کرونا بهره‌مند شده‌اند.

شکرالله شیرخانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تعداد کل ثبت نام کنندگان درخواست بیمه بیکاری در استان هفت هزار و ۳۱۷نفر است که از این تعداد بیش از پنج هزار مشمول قانون بیمه بیکاری است.

وی یادآور شد: ۱۶۷ هزار و ۹۲۱ هزار خانوار ایلامی از تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا بهره مند شدند که اقساط این وام از یارانه تیرماه آن‌ها به مبلغ ۳۵ هزار و ۱۵۰ تومان طی دو سال کسر خواهد شد.

شیرخانی گفت: دو هزار و ۹۳۷ خانوار ایلامی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها برای دریافت بسته های حمایتی شناسایی و بسته های حمایتی بهره مند شدند که بسته های حمایتی برای خانوارهای یک نفره دو میلیون ریال، دو نفره سه میلیون ریال، سه نفره چهار میلیون ریال و پنج نفره و بیشتر شش میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی ضمن تصریح این نکته که برای شأن و جایگاه کارگران احترام ویژه ای قائل هستیم، عنوان کرد: وقتی یک کارگر در جامعه الگو نباشد، کار کردن هم در آن جامعه ی ارزش نخواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: مدتی است بحث استخدام افراد بومی را در شرکتهای بزرگ پیگیری می کنیم و استخدام و به کارگیری نیرو در شرکتها طبق ماده۴۷ باید با اولویت نیروهای بومی باشد.

کد خبر: ۳۵٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha