۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
 یک‌هزار و ۵۵ واحد صنفی و خدماتی متخلف در زنجان پلمب شدند
رئیس اتاق اصناف زنجان:

یک‌هزار و ۵۵ واحد صنفی و خدماتی متخلف در زنجان پلمب شدند

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۶ هزارو ۲۵۰ بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام گرفته و یک هزار و ۵۵ واحد صنفی و خدماتی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا، واحدهای صنفی و خدماتی که پروتکل‌های لازم بهداشتی را رعایت نمی کنند پلمب می شوند و فعالیت واحد مربوطه به مدت یک ماه تعطیل می شود.

وی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۶ هزارو ۲۵۰ بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی زنجان انجام گرفته و در این میان یک هزار و ۵۵ واحد صنفی و خدماتی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: آرایشگاه‌های زنانه، کافی شاپ‌ها بیشترین پلمب واحدهای صنفی و خدماتی  در استان  زنجان را به خود اختصاص دادند.

موسوی با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان و ابهر بیشترین واحد صنفی پلمب را به خود اختصاص دادند، ابراز کرد: بیشترین واحدهای پلمب شده درشهر زنجان مربوط به منطقه اسلام آباد است.

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در مجتمع های تجاری استان زنجان افزایش یافته است، تاکید کرد: خوشبختانه مردم و خود اصناف هم به خوبی ماسک می زنند و همچنین اقلام ضدعفونی کنندع هم در اختیار مردم قرار می دهند.

رئیس اتاق اصناف زنجان افزود: طی دو هفته گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف استان رشد قابل توجهی داشته است.

کد خبر: ۳۵٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha