۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
اختصاص ۲۰ دستگاه خودپرداز به روستاهای استان سمنان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان:

اختصاص ۲۰ دستگاه خودپرداز به روستاهای استان سمنان

سمنان– مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان از اختصاص ۲۰ دستگاه خودپرداز به این استان در اجرای فاز دوم پروژه خدمات عمومی اجباری (USO) خبر داد و گفت: افزایش باجه‌ها و خدمات بانکی در روستاها مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید یاسر حسن‌پور صبح شنبه در جلسه بررسی وضعیت توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و نظارت بر وضعیت خودپردازهای روستایی استان سمنان به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار داشت: اجرای پروژه خدمات عمومی اجباری (USO) در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات در روستاهای استان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه افزایش باجه‌ها و خدمات بانکی و توزیع تسهیلات حمایتی خرد و کلان روستایی گام بلندی برای توسعه خدمات دولت الکترونیک در روستاها است، افزود: در راستای اجرای فاز دوم این پروژه ۲۰ دستگاه خودپرداز روستایی به استان سمنان اختصاص یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان با تأکید بر اینکه نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار و مستعد در سراسر استان در اولویت قرار دارد، بیان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان نماینده حاکمیتی وزارت در استان بر اساس مأموریت ذاتی خود ضمن نظارت بر عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه، متولی توسعه متوازن زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در سراسر استان است.

حسن‌پور پست‌بانک را تنها بانک دولتی که به شکل تخصصی در حوزه روستایی و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند، عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت برای توسعه خدمات روستایی در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک در راستای جلب رضایت روستاییان بهره‌برداری کرد.

کد خبر: ۳۵٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha