۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
پروژه پرورش گاو شیری ۲۱۶۰ راسی نوشهر در دست سرمایه گذاری است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پروژه پرورش گاو شیری ۲۱۶۰ راسی نوشهر در دست سرمایه گذاری است

نوشهر - رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: پروژه پرورش گاو شیری با ظرفیت دو هزار و ۱۵۸ راس در نوشهر در دست سرمایه گذاری و اجرا است.

عزیزالله شهیدی فر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پروژه پرورش گاو شیری به ظرفیت دو هزار و ۱۵۸ راس در منطقه فیروزآباد بخش کجور نوشهر در دست اجرا است.

وی ظرفیت تولیدی این پروژه را ۲۰۰ هزار تن شیر در سال اعلام کرد و گفت: این پروژه که برای ۲۱۵ نفر شغل ایجاد می کند در عرصه ۶۰ هکتاری در نوشهر در دست ساخت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران میزان سرمایه گذاری برای پروژه پرورش گاو شیری را ۱۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه در سفر اخیر هلدینگ های سرمایه گذاری شستا به عنوان بسته سرمایه گذاری پیشنهاد شده است.

شهیدی فر، همچنین به پروژه تولید کود آلی از فضولات در بابلسر اشاره کرد و ظرفیت آن را ۱۵ هزار تن در سال برشمرد و گفت: این پروژه با عنوان شرکت زرخاک و با مالکیت بانک کشاورزی دارای مجوز محیطی زیست بوده و در دست اجرا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از دیگر پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را تولید انواع پنیر خامه ای و هلندی به ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال ذکر کرد و گفت: این پروژه در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه در دست اجرا است.

وی به پروژه های اقتصادی حوزه شیلات اشاره کرد و گفت: دو طرح سرمایه گذاری آبزی پروری شامل پرورش ماهی در قفس دریایی و ماهیان خاویااری به ظرفیت ۵۰۰ تا پنج هزار تنی در دست اجرا است.

کد خبر: ۳٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha