۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
لزوم استفاده از بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌های شاخص هرمزگان
معاون عمرانی استانداری هرمزگان تاکید کرد:

لزوم استفاده از بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌های شاخص هرمزگان

بندرعباس- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه مردم باید در جریان کامل عملکرد دولت قرار گیرند، گفت: استفاده از بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌های شاخص استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا مدرس شامگاه پنجشبه در جلسه نشست نحوه پیگیری و تحقق مصوبات و پروژه های دولت تدبیر و امید در استانداری هرمزگان، با اشاره به اینکه عملکرد دولت تدبیر و امید در استان باید تبیین و اطلاع رسانی شود، گفت: تمامی دستگاه های متولی باید عملکرد دولت در استان را برای مردم تشریح کنند که شورای اطلاع رسانی استان می تواند نقش موثری در این حوزه و آگاهی بخش به جامعه داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری، بیان کرد: پیگیری تحقق مصوبات سفر و پروژه های شاخص دولت تدبیر و امید در هرمزگان باید توسط دستگاه های مربوطه انجام گیرد و گزارشی در این خصوص ارایه کنند.

مدرس با اشاره به پیگیری سایر پروژه های استان تصریح کرد: نباید از ظرفیت بخش خصوصی غافل شد و با مدیریت درست باید از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های شاخص و با اهمیت استان بهره گرفت.

وی به پیگیری و نظارت برنامه جهش تولید در استان اشاره و  تاکید کرد: باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان حمایت صورت گیرد تا استان در  مسیر برنامه های جهش تولید قرار  گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: نهادهای حمایتی مانند بنیادهای علوی و برکت که در پروژه های زیرساختی جزایر و منطقه کوشا و احمدی حضور دارند، می‌توانند در تعیین تکلیف پروژه های محلی این مناطق نقش موثری داشته باشند.

مدرس خاطر نشان کرد: پیشرفت پروژه های اقتصادی نهادهای حمایتی نیز که در حال اجرا است، می توانند برای توسعه استان نقش محرک داشته باشد.

وی با تاکید بر تهیه لیست پروژه های بزرگ و ملی قابل افتتاح طی سالجاری، گفت: باید پروژه های بزرگ و ملی قابل افتتاح تا پایان سال جاری مشخص و برای تکمیل آنها هدف گذاری شود تا در موعد مقرر به بهره برداری برسند. 

کد خبر: ۳۵٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha