۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
شریفی نژاد معاون اقتصادی استاندار سمنان شد
با حکم وزیر کشور؛

شریفی نژاد معاون اقتصادی استاندار سمنان شد

سمنان- پس از مدت‌ها اداره شدن معاونت اقتصادی استانداری سمنان با سرپرستی، بالاخره وزیر کشور طی حکمی علی رضا شریفی نژاد را به عنوان سکاندار این معاونت منصوب کرد تا وی کار خود را از ابتدای هفته آتی در سمنان آغاز کند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان منصوب شد.

در حکم وی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار سمنان و با توجه به تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان منصوب می شوید.

در این حکم می خوانیم: امید است ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمام نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

شریفی نژاد در حالی به این سمت منصوب می شود که شش ماه است استانداری سمنان معاون اقتصادی ندارد.

سابقاً معاون سیاسی و امنیتی استاندار سرپرست این معاونت را بر عهده داشت.

سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، شرایط کارخانه‌ها و معادن و کارگاه‌های تولیدی، پیامدهای منفی کرونا بر اقتصاد و توسعه متوازن شرق و غرب استان و ... در زمره چالش‌هایی است که شریفی نژاد با آن روبرو می‌شود.

کد خبر: ۳۵٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha