۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
راه حل کاهش قیمت مسکن، فقط تولید و افزایش عرضه است
دبیر انجمن صنفی انبوه سازان تهران:

راه حل کاهش قیمت مسکن، فقط تولید و افزایش عرضه است

گوران، دبیر انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران گفت: تنها راه موثر در کاهش قیمت مسکن، تولید انبوه و افزایش عرضه برای کاستن از تقاضای مسکن است و سایر برنامه‌ها و طرح‌ها در بخش مسکن، فقط نقش مُسکن را ایفا می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، رامین گوران دبیر انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران، در حاشیه بازدید از طرح‌های اقدام ملی مسکن در منطقه تهرانسر، افزود: ساخت و تکمیل و واگذاری پروژه‌های اقدام ملی مسکن می‌تواند با تولید مسکن جدید در کاهش قیمت اثر گذار باشد و جلوی این قیمت‌های فزاینده را بگیرد.

وی افزود: دولت باید زمین‌های خود را در اختیار انبوه سازان قرار دهد و با مشارکت در این زمینه می‌توانیم قیمت‌ها را کنترل کنیم و باید بدانیم که تا وقتی مسکن تولید نشود و تقاضا زیاد باشد همین مشکل را در بخش مسکن خواهیم داشت.
دبیر انجمن انبوه سازان استان تهران اضافه کرد: مسکن در حال حاضر کالایی سرمایه‌ای در کشور ما محسوب می‌شود که باید از این وضعیت خارج شود.

گوران در خصوص همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی با انبوه سازان و وزارت راه و شهرسازی نیز گفت: متاسفانه در مواردی از جمله پروژه تهرانسر، شهرداری همکاری خوبی با ما نداشته است و همکاری بانک‌ها و سایر ادارات نظیر آب و برق و گاز نیز منوط به مجوزهای شهرداری است و در نتیجه این دستگاه‌ها نیز با ما همکاری نمی‌کنند.

کد خبر: ۳۵٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha