۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
شستا در منطقه قهاوند گاوداری ۶ هزار راسی احداث می‌کند
فرماندار همدان:

شستا در منطقه قهاوند گاوداری ۶ هزار راسی احداث می‌کند

همدان - فرماندار همدان از راه اندازی یک واحد گاوداری شش هزار راسی توسط شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در قهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین افشاری ظهر پنج شنبه از طرح‌های در دست اجرای مجتمع کشت و صنعت یاس در بخش شراء در همدان بازدید کرد.

فرماندار همدان در سفر یک روزه به بخش قهاوند که با همراهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و بخشدار شراء صورت گرفت به طور سرزده از طرح‌های در دست اجرای مجتمع کشت و صنعت یاس در اراضی روستای دولت آباد بخش شراء بازدید کرد.

افشاری در حاشیه این بازدید گفت: مجتمع کشت و صنعت یاس با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرای هشت طرح تولیدی را با اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی مستقیم برای ۳۰۰ نفر به صورت فازبندی در دستور کار دارد و طرح بهمن ماه سال گذشته با حضور مدیران استان و شهرستان کلنگ زنی شده است.

وی افزود: در فاز اول؛ عملیات اجرایی نخستین واحدهای تولیدی پس از اخذ مجوزهای قانونی لازم و تجهیز کارگاه در این منطقه آغاز شده و هم اکنون با بکارگیری روزانه ۳۵ تا ۴۰ نفر نیروی انسانی و تزریق ۱۰ میلیارد تومان منابع جدید از سوی سرمایه گذار در حال اجرا است.

فرماندار همدان اضافه کرد: طرح‌های تولیدی مجتمع کشت و صنعت یاس و گاوداری ۶ هزار راسی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از جمله طرح‌های مهم اقتصادی اشتغال زا در حال اجرا در بخش شراء شهرستان همدان است.

کد خبر: ۳۵٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha