۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
تردد در راه‌های مازندران عادی است/ انسداد ۲ مسیر
مدیرکل راهداری مازندران:

تردد در راه‌های مازندران عادی است/ انسداد ۲ مسیر

ساری - مدیرکل راهداری مازندران با بیان اینکه تردد در محورهای اصلی استان به صورت عادی جریان دارد، گفت: دو مسیر فرعی در حال حاضر مسدود است.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه های هوشمند در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی استان مازندران شامل هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان در جریان است.

وی با اشاره به انسداد محور وازک به بلده به دلیل عدم ایمنی اظهار داشت: تردد از طریق محورهای جایگزین در کندوان و هراز انجام می شود.

نجفی به مسدود بودن کمربندی فریدونکنار نیز اشاره و اضافه کرد: این مسیر به دلیل عملیات آسفالت مسدود بوده و تردد از مسیرهای جایگزین در فریدون کنار انجام می شود.

مدیرکل راهداری مازندران با اظهار اینکه درحال حاضر مداخلات جوی در محورهای استان مشاهده نمی شود، به انجام عملیات برفروبی در ۴۸ ساعت گذشته اشاره و اضافه کرد: بیش از ۲۲۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان در این مدت برفروبی شد.

وی با اشاره به استقرار ۳۵۰ راهدار با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات در قالب ۳۳ اکیپ راهداری گفت: ۲۲ راهدارخانه استان مازندران نیز برای سرویس دهی به مسافران مهیا شده است.

سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران برفگیر است.

کد خبر: ۳٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha