۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
بررسی طرح افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس
در صحن علنی مجلس انجام می شود

بررسی طرح افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس

مجلس شورای اسلامی هفته آینده لایحه دو فوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دو فوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم در دستور اول جلسه علنی روز یکشنبه هفته آینده مجلس خواهد بود.

گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان اعاده شده از شورای نگهبان، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به مجلس در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه بین المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی و لایحه یک فوریتی حمایت از تاسیس و تقویت موسسات و مراکز آموزش عالی غیر دولتی اعاده شده از شورای نگهبان نیز در دستور جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی است.

بررسی طرح یک فوریتی اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری اعاده شده از شورای نگهبان و لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوداث طبیعی اعاده شده از شورای نگهبان هم در دستور جلسات هفته آینده مجلس خواهد بود.

کد خبر: ۳۵٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha