۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
کسب رتبه برتر جشنواره رسانه ای آذربایجان غربی توسط خبرنگار بازار

کسب رتبه برتر جشنواره رسانه ای آذربایجان غربی توسط خبرنگار بازار

ارومیه- خبرنگار بازار توانست رتبه برتر در بخش گزارش جشنواره رسانه ای پیام رسانان سلامت آذربایجان غربی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار بازار، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه ای پیام رسانان سلامت ظهر چهارشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در استان برگزار شد.

در این مراسم، فائزه زنجانی از بازار آذربایجان غربی توانست حائز رتبه برتر در بخش گزارش شود.

 آثار راه یافته به این جشنواره در دو بخش اختصاصی و عمومی با محوریت گزارش، مصاحبه و خبر، عکس خبری و یادداشت در بخش اختصاصی (روزنامه‌نگاران) و ویدئوکلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پیام فرهنگی و طنز در بخش عمومی(شهروندخبرنگاران و غیرروزنامه نگاران) ارزیابی، امتیازدهی و نفرات برگزیده مشخص شدند.

هیات داوران ۳۱ گزارش از ۲۴ نفر، ۲۷ مصاحبه و خبر از ۲۰نفر، ۳۲ عکس خبری از ۱۲ نفر و ۳۵ یادداشت از ۱۹ روزنامه‌نگار را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این جشنواره همچنین به ترتیب طاهره نوید آرین و عبدالله رحمانی در بخش گزارش رتبه برتر را کسب کرده و اثر زیبا کیومرثی قابل تقدیر شناخته شد. همچنین در بخش یادداشت، عبدالسلام معروفی، محمد پاشازاده و طاهره زینالی، در بخش خبر و مصاحبه سمیرا محمدی و صابر چهرقانی، در بخش عکس خبری مهرداد تبریزی، علی غیور و سهیل فرجی، در بخش طنز سونیا بدیع، مرتضی حیدری و سینا میرزا محمدی، در بخش اینفوگرافی مصطفی باقری، صیاد ایران زاده و نعیمه فطانتا، در بخش پیام فرهنگی سمیه کارگرنژاد، آیدین بابائی و قاسم رحیم زاده و در بخش ویدئو کلیپ رسول جبرئیلی  و امیرحسین ملازاده به عنوان رتبه های برتر جشنواره معرفی شدند.

کد خبر: ۳۵٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha