۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
۱۲ درصد تسهیلات کرونا در استان ایلام جذب شده است
استاندار ایلام:

۱۲ درصد تسهیلات کرونا در استان ایلام جذب شده است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۱۲ درصد تسهیلات کرونا در استان ایلام جذب شده است، گفت: ۳۱ مرداد ماه آخرین فرصت جذب تسهیلات کرونا است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر امروز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری ایلام بر جذب تمام و کمال تسهیلات کرونا توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود:به رغم اینکه در پرداخت تسهیلات به نسبت کشور رتبه اول داریم اما واقعیت این است که ما از هدف بسیار دور هستیم.

وی ادامه داد: در تسهیلات آسیب‌دیدگان کرونا دو اشکال عمده در استان داریم که باید برطرف شود.

وی افزود: تسهیلات ابلاغیه که برای استان در نظر گرفته شده ۲۱۶ میلیارد تومان است، تاکنون حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و اعتبار حدود ۱۰۴ میلیارد تومان نیز برای آنها در نظر گرفته شده که فقط ۲۶ درصد آن جذب شده و مابقی هنوز در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: از کل اعتبارات اختصاص یافته به استان هم حدود ۱۲ درصد آن جذب شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب اعتبارات مدنظر اقدام عاجل کنند، افزود: در حال حاضر فرصت ثبت نام برای تسهیلات کرونا تمام شده و الان به صورت غیررسمی سایت برای ثبت نام کنندگان و متقاضیان باز شده است.

وی مقصر اصلی تعداد کم ثبت نامی را دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: هر دستگاه موظف است در حوزه کاری خود اآسیب دیدگان از کرونا را با خبر کند و نسبت به ثبت نام آنها برای دریافت تسهیلات اقدام کند.

وی ادامه داد: اما در خصوص تعداد کم پرداختی ها مقصر بانک ها هستند که اینجا لازم است در این مسیر تسهیلات بیشتر ایجاد کنند.

کد خبر: ۳۵٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha