۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
۲ هزار محروم در زنجان خانه دار می شوند
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۲ هزار محروم در زنجان خانه دار می شوند

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بنیاد مسکن، رضا خواجه‌ای گفت: برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است.

وی با اشاره به اینکه بابت ساخت این واحدهای مسکونی هزینه‌ای از خانواده‌ها دریافت نمی‌شود، افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی زنجان، روند احداث این پروژه را طبق برنامه پیش خواهیم برد و تا یک سال آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید که در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

خواجه ای با تاکید بر اینکه مردم، ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند و در به ثمر رساندن انقلاب نقش مهم و کلیدی را ایفا کردند، خاطرنشان کرد: هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمت به محرومان و ایجاد سرپناهی امن برای این قشر است.

کد خبر: ۳۵٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha