۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کاهش بیش از حد انتظار عرضه نفت آمریکا در ۲۰۲۰

کاهش بیش از حد انتظار عرضه نفت آمریکا در ۲۰۲۰

اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) اعلام کرد کاهش تولید نفت خام ایالات متحده آمریکا در ۲۰۲۰ بیش از برآورد پیشین این نهاد خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از شانا، اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) پیش‌بینی کرد که تولید نفت خام ایالات متحده آمریکا امسال ۹۹۰ هزار بشکه در روز کاهش می‌یابد و به ۱۱ میلیون و ۲۶۰ هزار بشکه در روز می‌رسد. این در حالی است که در برآورد پیشین این نهاد مقدار کاهش تولید ۶۰۰ هزار بشکه‌ در روز پیش‌بینی شده بود.

این اداره همچنین انتظار دارد که مصرف نفت و دیگر سوخت‌های مایع ایالات متحده در سال ۲۰۲۰، روزانه ۲ میلیون بشکه کاهش یابد و به ۱۸ میلیون و ۴۶۰ هزار بشکه در روز برسد، رقم کاهش مصرف در برآورد پیشین ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار بشکه در روز بود.

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده اعلام کرد که تقاضای جهانی نفت و سوخت‌های مایع به‌طور میانگین در ماه ژوئیه حدود ۹۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه در روز بوده است.

این نهاد افزود: تقاضا نسبت به پارسال ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه در روز کاهش یافته، اما در مقایسه با میانگین تقاضا در سه ماه دوم امسال که ۸۵ میلیون بشکه در روز بود، افزایش یافته است.

این نهاد پیش‌بینی کرد که تولید نفت خام ایالات متحده در سال ۲۰۲۱، ۱۲۰ هزار بشکه در روز کاهش یابد و به ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار بشکه در روز برسد. در برآورد پیشین مقدار کاهش تولید ۶۲۰ هزار بشکه در روز پیش‌بینی شده بود.  

براساس این برآورد، تقاضای نفت ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۱، یک میلیون و ۵۷۰ هزار بشکه در روز کاهش می‌یابد و به ۲۰ میلیون و ۳۰ هزار بشکه در روز می‌رسد. رقم کاهش تقاضا در برآورد پیشین یک میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه در روز بود.

کد خبر: ۳۵٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha