۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس» در پارک فناوری پردیس افتتاح می‌شود
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور؛

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس» در پارک فناوری پردیس افتتاح می‌شود

پردیس- نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) با حضور آنلاین «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) از امروز آغاز شده و تا شنبه ۲۵ مرداد ادامه دارد. مراسم افتتاحیه با حضور آنلاین «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، و سخنرانی‌های حضوریِ «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک فناوری پردیس و «سجاد عباسی فشمی» دبیر نمایشگاه، ساعت ۱۴ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش دبیرخانه رویداد اینوتکس به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیرات ناشی از آن و با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به منظور تامین سلامت افراد، تصمیم به لغو برگزاری فیزیکی این نمایشگاه گرفت و این دبیرخانه برآن شد که رویدادها و بخش‌های جانبی اینوتکس را در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مردادماه ۱۳۹۹ به شیوه‌ای خلاقانه و از راه دور به صورت مجازی (Virtual) برگزار کند.

لازم به ذکر است که در نمایشگاه مجازی اینوتکس غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت سه بعدی مدل‌سازی شده و مشارکت‌کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک‌گذاری فیلم، عکس یا کاتالوگ در غرفه مد نظر، گفتگو و چت با بازدیدکنندگان از غرفه، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه‌گذاران و منتورهای استارتاپی را به صورت Virtual داشته باشند.

گفتنی است که به جز مراسم افتتاحیه، اختتامیه (و بخش اهدای جوایز آن) و بخش سخنرانی‌های استیج که به صورت حضوری و با مخاطب محدود برگزار می‌ شود، تمامی بخش‌های اینوتکس ۲۰۲۰ به صورت مجازی انجام می‌شود.

کد خبر: ۳۵٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha