۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح گردشگری منطقه گردوی اراک
استاندار مرکزی خبر داد؛

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح گردشگری منطقه گردوی اراک

اراک- استاندار مرکزی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح گردشگری منطقه گردوی اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی طرح رودکنار منطقه گردشگری گردوی اراک که در این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: طی ۱۰ سال اخیر موضوع طرح جامع گردشگری دره گردو بسیار مطرح بوده و اجرایی شدن آن مطالبه استانی و مردم شهر اراک است تا از این وضعیت نابسامان خارج شود و به همین منظور ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح گردشگری منطقه گردوی اراک اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه آبخیزداری و مباحث زیر ساختی در منطقه گردشگری گردو انجام شده است، گفت: با وجود تنگناهای مالی استانداری مرکزی از محل اعتبارات استان اعتبار خوبی مثل پنج میلیارد تومان برای آبرسانی و ایجاد فضای سبز این منطقه اختصاص یافت.

استاندار مرکزی بیان داشت: عملیات پیاده راه کنار رودخانه از هفته آتی آغاز خواهد شد و در صورتی که کار به نحو مناسبی پیش برود اعتبارات بیشتر نیز به این پروژه اخصاص پیدا می کند.

آقازاده با اشاره به آبرسانی به منطقه بالا دست برای ایجاد فضای سبز منطقه گردو گفت: تامین آب برای ۹۰ هکتار از فضای سبز منطقه با همکاری آب منطقه‌ای استان نیز عملیاتی شده و احداث جاده‌ای برای راه دسترسی، شروع عملیات زیر ساختی برای کاربری‌های تجاری، فرهنگی و گردشگری از جمله اقدامات توسط شهرداری اراک است که امیدواریم پیشرفت قابل قبولی را مشاهده کنیم.

کد خبر: ۳۵٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha