۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
۵۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح هاب شتر در خراسان جنوبی پرداخت شد
معاون استاندار خراسان جنوبی:

۵۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح هاب شتر در خراسان جنوبی پرداخت شد

بیرجند- عابدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح هاب شتر ۵۴ میلیارد تومان تسهیلان به متقاضیان دریافت وام دام سبک و شتر پرداخت شده است.

مشیر الحق عابدی در گفت و گو با بازار با اشاره به پروژه هاب شتر در استان بیان کرد: این پروره به دنبال تفاهم‌نامه بین استانداری و ستاد اجرایی فرامین امام (ره) اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در راستای تامین زیرساخت های لازم مانند آب، برق و جاده انجام شده است، افزود: از ابتدای تفاهم نامه تاکنون بیش از ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات به هزار و ۱۱۱ نفر از متقاضیان وام دام سبک پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۵۰ متقاضی دریافت وام شتر پرداخت شده است.

وی افزایش دام سبک و شتر شیری را از جمله مزیت های اجرای طرح دانست و افزود: با اجرای طرح هاب ۱۰ هزار شتر مولد و شیری به جمعیت شتر استان اضافه می شود.

عابدی بیان کرد: در راستای اجرای این تفاهم نامه پنج هزار و ۱۸۶ فرصت شغلی در خراسان جنوبی ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین با اجرای طرح هاب شتر، ظرفیت تولیدات شیر خام شتر به بیش از ۲۵ هزار تن می رسد.

کد خبر: ۳۵٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha