۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
اضافه شدن ۵ هزار تاکسی به شبکه تاکسیرانی پایتخت
شهردار تهران خبر داد

اضافه شدن ۵ هزار تاکسی به شبکه تاکسیرانی پایتخت

حناچی، شهردار تهران از اضافه شدن ۵ هزار تاکسی به شبکه تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم بهره برداری از مسیر جنوبی خیابان استاد معین گفت: امروز روز خوشایندی است زیرا مسیرها در یکی از محلات قدیمی تهران که حالت بن بست داشت را افتتاح می کنیم. امسال شاهد اتفاقات خوبی در تهران خواهیم بود و اوراق مشارکت ۹۷ و ۹۸ را گرفته ایم و تا اخر امسال ۱۲ ایستگاه مترو افتتاح خواهد شد. تامین اعتبار تعداد زیادی اتوبوس هم طبق قراردادمان با ایران خودرو اضافه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت و تحریم های ظالمانه ای که مواجه ایم و با تحمل مردم شریف این وضع را سپری می کنیم و همه وظیفه داریم خدمات بهتری را در این شرایط ارائه کنیم.

حناچی افزود: اعتباراتی را برای بازسازی اتوبوس ها تامین کرده ایم که برای ۳۰۰ دستگاه قرار داد بسته ایم ۵ هزار دستگاه تاکسی به شبکه تاکسیرانی اضافه خواهد شد.

وی گفت: توسعه فضای سبز در مناطقی که سرانه فصای سبز پایین است از اهداف مهمی است که دنبال می کنیم و جزو تاکیدات مقام معظم رهبری هم هست پادگان ۰۶ با همکاری نیروهای مسلح یکی از تحولات بعد از انقلاب خواهد بود.

حناچی افزود: ما در چند مرحله زیرگذر استاد معین را داشتیم و با ۲ طرفه شدن زیرگذر بار ترافیک کمتر شد که اتفاق خوبی بود.

وی درباره افتتاح مسیر جنوبی خیابان استاد معین گفت: تغییر نگاه ما در پروژه ها بسیار مهم است. وظیفه داریم در این مناطق چنین فضاهایی ایجاد کنیم. در چند روز گدشته بصورت اتفاقی چندبار از این مناطق بازدید کردم و شاهد دوچرخه سواری بسیاری از بچه ها بودم و با باز شدن این مسیر امکان دسترسی به حمل و نقل و عمومی هم فراهم خواهد شد.

کد خبر: ۳۵٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha