۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
۱۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان احیا شده است
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان احیا شده است

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه در سال جهش تولید احیای ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در دستور کار است، گفت: تاکنون ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل احیا شده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه سازمان صنعت،معدن وتجارت زنجان در چهار حوزه صیانت از واحدهای فعال و حفظ شرایط موجود، تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام، احیای واحدهای تولیدی تعطیل و کاهش واردات و صرفه جویی ارزی فعالیت‌های خود را انجام می دهد. 

وی با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون ۴۰ بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی توسط استاندار انجام گرفته است، اظهار کرد: جلسه ستاد رفع موانه تولید هر یک ماه دو بار در استان برگزار می شود و توفیقات خوبی هم حاصل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه طی سال جاری واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است، گفت: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و رفع می شود. 

اجرای طرح های نیمه تمام در زنجان اولویت بندی می شود
فغفوری با بیان اینکه در استان تکمیل و اجرای طرح نیمه تمام اولویت بندی می شود، تاکید کرد: اجرای این طرح ها بر اساس مزیت ها و نیاز منطقه  اجرا می شود.

وی با بیان اینکه زنجان در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در سال گذشته رتبه چهارم کشوری را داشت، گفت: جزو چهار استان در پرداخت تسهیلات هستیم. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه در سال جهش تولید احیای ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در دستور کاری سازمان است، یادآور شد: تاکنون ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل احیا شده است. 

فغفوری کاهش واردات و صرفه جویی ارزی از فعالیت‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت است، گفت: این سازمان درصدد کاهش واردات به استان است و باید بخش صادرات تقویت شود. 

کد خبر: ۳۵٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha