۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
رتبه دوم کشوری زنجان در خصوص فضای کسب و کار
استاندار زنجان خبر داد:

رتبه دوم کشوری زنجان در خصوص فضای کسب و کار

زنجان- استاندار زنجان با اشاره به رتبه دوم کشوری زنجان در خصوص فضای کسب و کار گفت: این استان پایگاه اصلی و قطب برق، الکترونیک و آی تی کشور است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان، برحضور مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات تاکید کرد و گفت: قصور مدیران غایب در این جلسه قابل قبول نیست. 

وی از بی توجهی برخی از مدیران دستگاه های اجرایی به جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد و یاد آورشد: مدیران غایب به وزارت مربوطه معرفی می شوند.

استاندار زنجان گفت: زنجان در خصوص فضای کسب و کار رتبه دوم کشوری را دارد و این بسیار مهم و با ارزش است. 

حقیقی با بیان اینکه زنجان پایگاه اصلی و قطب برق، الکترونیک و آی تی کشور است، تاکید کرد: باید از این ظرفیت بسیار مهم برای توسعه اقتصادی و اشتغال جوانان استان استفاده شود. 

وی با بیان اینکه ایجاد فضای امن برای حضور سرمایه‌گذاران در استان زنجان به خوبی فراهم است، تصریح کرد: این مهم باعث شده تا ورود سرمایه گذار داخلی و خارجی به استان تقویت شود. 

استاندار زنجان به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:  برای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی رهبری باید از نظرات نخبگان واساتید دانشگاهی استفاده شود. 

حقیقی با بیان اینکه زنجان ظرفیت لازم برای تحقق جهش تولید را دارد، ابراز داشت: باید بسترهای لازم  برای تحقق شعار سال در استان فراهم شود. 

وی بر برگزاری مستمر جلسات ستاد رفع موانع تولید و گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان تاکید کرد و افزود: برگزاری این جلسات با محوریت جهش تولید باعث شناسایی واحدهای مشکل دار می شود. 

استاندار زنجان گفت: طی سالجاری با برگزاری جلسات جهش تولید توفیقات خوبی در اشتغال استان ایجاد شده است.

کد خبر: ۳۵٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha