۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
ساماندهی و رفع مشکلات کارخانه سیمان ایلام در اولویت کار مسئولان است
معاون استاندار ایلام:

ساماندهی و رفع مشکلات کارخانه سیمان ایلام در اولویت کار مسئولان است

ایلام- سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ساماندهی و رفع مشکلات کارخانه سیمان به عنوان یکی از واحدهای تولیدی موفق کشور اولویت اول مسئولان استان است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، جهانگیر رستم زاد در دیدار با مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام گفت: کارخانه سیمان ایلام در گذشته  حرف اول را در کشور و جهان می زد، مگر چه اتفاقی افتاده که اکنون باید با وجود همان کیفیت و نیروهای ماهر و دستگاه ها باید این مشکلات داشته باشد.

وی با تاکید بر آسیب شناسی مشکلات بر ضرورت تعامل دستگاه ها برای رفع مسایل این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: ساماندهی و رفع مشکلات این واحد تولیدی از مسایل کارگری گرفته تا بیمه و مالیات و ...از دغدغه های ماست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ما پیگیر مسایل این واحد تولیدی هستیم و با هماهنگی معاونت عمرانی سعی داریم برای حمایت از این واحد تولیدی سیمان مورد نیاز طرح های عمرانی را از همین واحد تامین کنیم.

رستم زاد افزود: این واحد تولیدی به عنوان نماد و برندی معتبر در استان باید جایگاه واقعی خود را بدست آورد.

در ادامه این دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام از پیگیری مسائل معیشتی کارگری و تلاش برای فروش سیمان این واحد خبر داد و گفت: به کارگران تسهیلات پرداخت می شود.

کد خبر: ۳۴٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha