۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال به گندم کاران استان مرکزی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی خبر داد

پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال به گندم کاران استان مرکزی

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تاکنون ۶ هزار میلیارد ریال برای خرید گندم به گندم کاران مرکزی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا شهریور ماه به طور روزانه محصولات گندم از کشاورزان خریداری خواهد شد اظهار داشت: امسال برای خرید گندم ۳۵ مرکز خرید در نظر گرفته شد که ۳۲ مرکز تاکنون مشغول فعالیت و خرید گندم هستند.

فرخی با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۵ هزار تن گندم از کشاورزان گندم کار خریداری شده بود افزود:برای امسال پیش‌بینی می‌شود ۳۵۰ هزار تن از این محصول در استان خریداری شود که تا کنون میزان گندم خریداری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران استان با بیان اینکه در استان مرکزی ۲۲ هزار کشاورز گندم کار مشغول فعالیت هستند و از این تعداد ۱۸ هزار نفر محصول خود را به مراکز خرید تحویل داده‌اند، بیان داشت: تاکنون حدود ۸۰ درصد وجه گندم خریداری شده از کشاورزان، معادل شش هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون یک هزار و ۱۵۰ تن دانه روغنی کلزا نیز از کشاورزان در استان خریداری شده اظهار داشت: خرید تضمینی محصول دانه‌های روغنی کلزا از ابتدای خردادماه توسط هشت مرکز شبکه تعاون روستایی استان مرکزی آغاز و روند خرید تضمینی این محصول تا پایان فصل برداشت ادامه دارد.

کد خبر: ۳۴٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha