۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
اولین شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت  استانی در خراسان جنوبی راه اندازی شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

اولین شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی در خراسان جنوبی راه اندازی شد

بیرجند- جعفری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از راه اندازی نخستین شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، در استان خبر داد.

عیسی جعفری در گفتگو با بازار بیان کرد: شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در آینده بازویی توانمند برای مشارکت در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای استان می شود.

 وی ادامه داد: با راه اندازی نخستین شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی از این پس مردم استان که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند به عنوان سهامدار این شرکت در بورس تهران حضور یافته و سهام آنها از هفته جاری قابل معامله در بازار دوم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی بازار، ارزش سهام عدالت در روزهای آینده بیشتر می شود، گفت: توصیه می شود سهامداران در حال حاضر از فروش سهام خود اجتناب کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی افزود: سهامدارانی که قصد فروش سهام خود را دارند، برای فروش به درگاههای بانکی که شماره شبای معتبرشان متعلق به آن بانک است، مراجعه کنند.

جعفری همچنین افزود: سهامدارانی که به دلیل نیاز مالی قصد فروش سهام عدالت خود را دارند، طبق هماهنگی‌های انجام شده، بانک‌ها اقدام به صدور کارت اعتباری برای رفع نیازهای مالی آن‌ها خواهند کرد.

وی ادامه داد: سهامدارانی که سهام عدالت خود را نگهداری کنند، همزمان با مالکیت سهام شرکت سرمایه گذاری استان و بهره‌مند شدن از افزایش ارزش آن در بازار سرمایه، امکان دریافت اعتبار یا وام بصورت کارت اعتباری از برخی از بانک‌ها از جمله بانک ملی را خواهند داشت.

گفتتی است؛ از ۶۴۷ هزار و ۴۰۹ مشمول سهام عدالت در خراسان جنوبی ۱۸۴ هزار و ۵۶۳ نفر، روش مستقیم و ۴۶۲ هزار و ۸۴۶ نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.

کد خبر: ۳۴٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha