۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
خرید اینترنتی مردم از فروشگاه‌های زنجان به ۳۶ درصد رسید
رئیس سازمان صمت زنجان:

خرید اینترنتی مردم از فروشگاه‌های زنجان به ۳۶ درصد رسید

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان، به خرید اینترنتی در زنجان اشاره کرد و گفت: شیوع کرونا باعث شده تا خرید اینترنتی مردم از فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های استان به ۳۶ درصد برسد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، به خرید اینترنتی در زنجان اشاره کرد و گفت: شیوع کرونا باعث شده تا خرید اینترنتی مردم از فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها در استان به ۳۶ درصد برسد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه مردم استقبال بسیار خوبی از خرید اینترنتی دارند و این مهم باعث شده تا از شلوغی در فروشگاه‌ها جلوگیری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به تجهیز خدمات تجارت الکترونیکی و فروش آنلاین در تعداد زیادی از فروشگاه‌های استان اقدام شده است.

فغفوری تاکید کرد: در زمان حاضر با تجهیز خدمات مورد نیاز، خرید آنلاین و غیرحضوری شهروندان از فروشگاه‌های مفید، ارزان نوید، جانبو، توسعه راهکارهای هوشمند، پونه، لندوکس و خرم پروتئین ، کوروش و چند فروشگاه دیگر فراهم است.  

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت این فروشگاه ها و یا کانال آن ها در شبکه های اجتماعی نسبت به خرید آنلاین از این فروشگاه ها اقدام کنند و پیک اقلام را درب منزل تحویل مشتری می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان ابراز کرد: از مردم درخواست می شود برای قطع زنجیره کرونا خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

کد خبر: ۳۴٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha