۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
استان سمنان به‌عنوان یک کارگاه عمرانی در کشور شناخته‌شده است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

استان سمنان به‌عنوان یک کارگاه عمرانی در کشور شناخته‌شده است

سمنان – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه پروژه‌های دهه فجر ۳۰ دستگاه اجرایی استان بررسی شد، گفت: استان سمنان به‌عنوان یک کارگاه عمرانی در کشور شناخته‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست هماهنگی طرح‌های دهه فجر سال ۱۳۹۸ ضمن بیان اینکه ۳۰ دستگاه اجرایی پروژه‌های خود را در این نشست اعلام کردند و بررسی شد، اظهار داشت: استان سمنان به‌عنوان یک کارگاه عمرانی در کشور شناخته‌شده است و پروژه‌های عمرانی خوبی در حوزه‌های مختلف آب، برق، گاز، راهداری و راه‌سازی و آب و فاضلاب روستایی و شهری در دهه فجر امسال کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه افتتاح پروژه‌هایی که به مرحله بهره‌برداری برای عموم مردم رسیده است در دستور کار قرار دارد، افزود: مدیران از افتتاح پروژه‌هایی که به مرحله بهره‌برداری نرسیده و یا پیش‌ازاین در مناسبت‌های دیگر افتتاح‌شده بپرهیزند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی قابل‌توجهی در همه شهرهای استان سمنان طی دهه فجر بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود، تصریح کرد: به‌زودی پس از تکمیل و برنامه‌ریزی نهایی، فهرستی از برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های دهه فجر منتشر می‌شود.

فخری بابیان اینکه طرح‌های عمرانی قابل‌افتتاح دهه فجر امسال در رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه استان سمنان نقش ویژه‌ای دارد، اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای تکمیل طرح‌های موجود با تعامل و همکاری و بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی عملیاتی کنند.

کد خبر: ۳٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha