۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
رفع نواقص و مشکلات احتمالی طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان سمنان
معاون استاندار سمنان تأکید کرد:

رفع نواقص و مشکلات احتمالی طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان سمنان

سمنان- معاون استاندار سمنان با تأکید بر لزوم رفع نواقص و مشکلات احتمالی طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان، گفت: این نواقص باید به‌صورت کارشناسی بررسی و از مشکلات احتمالی در اجرای این طرح برای گروه هدف جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در کاهش و بهینه‌سازی مصرف انرژی نقش مؤثری ایفا می‌کند، اظهار داشت: رفع نواقص و مشکلات احتمالی طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و هماهنگی فرمانداران و بخشداران استان برای اجرای این طرح بیان کرد: این نواقص باید به‌صورت کارشناسی بررسی و از مشکلات احتمالی در اجرای این طرح برای گروه هدف جلوگیری شود.

پرداخت ۹۸ درصد مطالبات گندم کاران استان سمنان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ادامه با اشاره به نحوه مطلوب و سریع پرداخت مطالبات گندم کاران استان در حوزه خرید تضمینی افزود: تاکنون ۹۸ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت‌شده است.

خجسته پور بابیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر قاچاق گندم استان سمنان اعلام‌نشده است، خاطرنشان کرد: مابقی این مطالبات گندم کاران استان در فرآیند اداری قرار دارد و به‌زودی پرداخت می‌شود.

استفاده ۷ هزار خانوار استان سمنان از نفت سفید
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هفت هزار خانوار استان بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده از نفت سفید استفاده می‌کنند، اظهار داشت: اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در ۲۵ استان کشور برنامه‌ریزی‌شده است.

علی‌اکبر عرب عامری گفت: این طرح در استان سمنان هم‌ردیف با دیگر نقاط کشور اجرایی می‌شود.

کد خبر: ۳۴٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha