۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
دمونتاژ پره‌های توربین واحد یک نیروگاه گازی دورود توسط متخصصان داخلی
مدیر نیروگاه گازی دورود خبر داد:

دمونتاژ پره‌های توربین واحد یک نیروگاه گازی دورود توسط متخصصان داخلی

همدان - مروتی؛ مدیر نیروگاه گازی دورود از دمونتاژ پره های توربین واحد یک این نیروگاه خبر داد و گفت: این اقدام جهادی توسط پرسنل نیروگاه و برای اولین بار طی مدت زمان ۷۲ ساعت به انجام رسید.

مجتبی مروتی در گفتگو با بازار از دمونتاژ پره های توربین واحد یک این نیروگاه خبر داد و گفت: این اقدام جهادی توسط پرسنل نیروگاه و برای اولین بار طی مدت زمان ۷۲ ساعت به انجام رسید.

مروتی افزود: چندی پیش پره های ردیف ۴ توربین واحد شماره یک نیروگاه به دلیل عمر بالای نیروگاه دچار شکستگی و این واحد از مدار تولید خارج شد.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم تأمین برق مورد نیاز شبکه برق کشور، بلافاصله جلسه فنی تشکیل و پس از بررسی‌های لازم فرآیند دمونتاژ توربین بدون فوت وقت توسط پرسنل نیروگاه آغاز شد.

مروتی عنوان کرد: به منظور استفاده حداکثری از زمان، پرسنل در دو گروه تقسیم و در دو شیفت ۹ ساعته کار را آغاز کردند و برای اولین بار عملیات دمونتاژ توربین ظرف مدت ۷۲ ساعت به پایان رسید.

مدیر نیروگاه گازی دورود این اقدام را با توجه به شیوع بیماری کرونا و گرمای هوا، یک اقدام جهادی و ارزشمند برشمرد و از زحمات پرسنل نیروگاه دورود و حمایت‌های مدیر عامل و معاونت‌های تولید، مهندسی، تعمیرات و مالی پشتیبانی شرکت تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: نیروگاه گازی دورود با تولید ۵۰ مگاوات انرژی الکتریکی علاوه بر تأمین برق شهرستان دورود، وظیفه کنترل ولتاژ در منطقه را بر عهده داشته و با وجود عمر ۴۵ ساله آن همچنان در مدار تولید قرار دارد.

کد خبر: ۳۴٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha