۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
افزایش حقوق خارج از نُرم قانونی در برخی دستگاه‌ها
رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان انتقاد کرد

افزایش حقوق خارج از نُرم قانونی در برخی دستگاه‌ها

کرمان - رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از تخصیص ۷۸ درصدی بودجه هزینه ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر رودری پیش از ظهر شنبه در هشتمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان ضمن تشریح آخرین وضعیت بودجه امسال کرمان، بودجه هزینه ای این استان را ۶۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: از این میزان ۴۷۰ میلیارد تومان معادل ۷۸.۳ درصد آن تخصیص یافته است.

وی از پرداخت حقوق دی ماه کارکنان دولت و سایر پرداخت های دستگاه های دولتی خبر داد و افزود: در حالی افزایش ضریب حقوق شرایط ویژه ای دارد که برخی دستگاه های دولتی خارج از نُرم قانونی پرداخت حقوق دارند و باید این مشکل برطرف شود.

رودری ادامه داد: همچنین برخی دستگاه های دولتی حقوق ۱۲ ماه را ظرف ۱۰ ماه پرداخت کرده اند که این قبیل مسائل از جمله مشکلات ما در بودجه هزینه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: بودجه تملک و دارایی های سرمایه استان کرمان هزار و ۹۱۱ میلیارد تومان ابلاغی بوده که تاکنون ۷۴۴ میلیارد تومان آن معادل ۳۸.۹ درصد به استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷.۵ درصد اسناد خزانه استان کرمان یک ساله است، افزود: در بخش اسناد خزانه درصد جذب دستگاه‌های اجرایی ۲۸ درصد است و این در حالیست که از ۵.۵ میلیارد تومان اسناد خزانه و موافقتنامه‌ها فقط ۱۴۲ میلیارد تومان جذب شده است.

رودری با اشاره به ۴۹۱.۳ میلیارد تومان درآمد مازاد استان کرمان طی ۹ ماه ابتدای امسال گفت: همچنین در حوزه اسناد تسویه میزان بدهی دستگاه های دولتی به پیمانکاران و تسویه آنها بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۷۶ میلیارد تومان امکان پذیر است.

کد خبر: ۳٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha