۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
تولید محور بودن رمز موفقیت جامعه است/ ضرورت به‌کارگیری علم برای تولید
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

تولید محور بودن رمز موفقیت جامعه است/ ضرورت به‌کارگیری علم برای تولید

سمنان- نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس بابیان اینکه جامعه‌ای موفق است که تولید محور و عمل‌گرا باشد، گفت: متأسفانه در کشور ما درس به‌عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به هدف تعریف‌شده درحالی‌که به‌کارگیری علم برای تولید می‌تواند یک مزیت ویژه باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس گل‌رو در دیدار ظهر یکشنبه با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان، ضمن بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیروی افراد تولیدکننده و مولد تحویل جامعه می‌دهد ، بیان کرد: از این منظر دانشگاه مذکور در سال جهش تولید وظیفه خطیری را عهده‌دار است .

وی بابیان اینکه جامعه‌ای موفق است که تولید محور و عمل‌گرا باشد، افزود: باید نوع نگاهمان به علم تغییر کند، متأسفانه در سال‌های گذشته تفکرات ما نسبت به درس و دانشگاه به‌مثابه ابزاری برای رسیدن به یک هدف بالاتر بود حال‌آنکه علم می‌تواند به تولید کمک شایانی کند.

این نماینده مجلس بابیان اینکه حمایت از تولید می‌بایست در کشورمان به صورت علمی گیرد تا بتوانیم شاهد موفقیت‌های فراوان باشیم، گفت: سرمایه‌گذاری بر روی وحدت بین صنعت و دانشگاه در حقیقت سرمایه‌گذاری بر روی آینده اقتصادی پویای کشورمان است.

به گزارش خبرنگار بازار، دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با  چهار هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی و استاد حق التدریس، نقش موثری در تربیت نیروی آماده اشتغال ایفا می کند.

کد خبر: ۳۴٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha