۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴
دولت برای موضوع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان چاره اندیشی کند
کارشناس امور اقتصادی:

دولت برای موضوع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان چاره اندیشی کند

زاهدان - رئیسی،کارشناس امور اقتصادی گفت: دولت برای موضوع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید چاره اندیشی کند تا پروژه های اقتصادی نیمه تمام در این استان تکمیل شود.

وحید رئیسی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در استان سیستان و بلوچستان طرح های بزرگی از جمله کارخانه های کاشی رامشار و لاستیک زابل در دست ساخت است که با تزریق منابع مالی به مرحله تولید می رسند.

وی افزود: بیکاری در استان مهم و استراتژیک سیستان و بلوچستان در حالی که ظرفیتهای فراوانی در آن وجود دارد به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش معادن، کشاورزی، گردشگری و بازارچه های مرزی در استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق، اعتیاد و نا امنی زاییده بی توجهی به ظرفیت های موجود در استان سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: نخبگان استان باید نقشه علمی منسجمی برای اقتصاد آن طراحی کنند و دولت نیز با سیاست گذاری و حمایت های مالی آن را عملیاتی کند.

رئیسی گفت: در این میان باید همزمان فرهنگ کار و تلاش نیز در استان سیستان و بلوچستان تقویت شود و جوانان در مسیر مهارت آموزی گام بردارند تا بتوانند به توانمندی های لازم دست پیدا کنند.

کد خبر: ۳۴٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha