۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
«ولیز» زیان خود را کاهش نداد
نسبت به دوره گذشته؛

«ولیز» زیان خود را کاهش نداد

شرکت لیزینگ ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۸۷ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش ۴۵۰ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، زیان هر سهم را ۳۴ ریال اعلام کرده بود.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، شرکت لیزینگ ایران با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

 شرکت لیزینگ ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۱۸۷ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۴۵۰ درصدی در شناسایی زیان داشته است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۴۳۹ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

ولیز در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود

کد خبر: ۳۴٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha