۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
پیشرفت ۱۸ درصدی پروژه هفت ساله بیمارستان سلماس
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

پیشرفت ۱۸ درصدی پروژه هفت ساله بیمارستان سلماس

ارومیه- مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند احداث پروژه بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی سلماس در سال‌های گذشته به خاطر کمبود منابع مالی کند بود و تا کنون ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش بازار، سیدمحسن حمزه‌لو، امروز با اشاره به احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی سلماس اظهار کرد: روند اجرایی این پروژه در سال‌های گذشته به دلیل کمبود منابع مالی کند بود که خوشبختانه هم اکنون عملیات اجرایی آن سرعت گرفته است.

وی افزود: این پروژه بیمارستانی با نظارت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از سال ٩١ آغاز شده و ١٨ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیر کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی و بخش خصوصی برای تکمیل طرح ملی احداث بیمارستان ١۶٠ تختخوابی تعامل و همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به مراحل ساخت پروژه بیمارستانی که شامل اجرای عملیات خاکی، ساخت اسکلت بتنی و دیوار حائل است اذعان کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۵٣ هزار و ٩١۴ مترمربع احداث می‌شود که تاکنون ٧۴میلیارد و ٧۶٠میلیون ریال هزینه شده و برای اتمام پروژه بالغ بر ۵٢٠میلیارد و ۴٠٩ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

حمزه لو با بیان اینکه زیربنای ساختمان اصلی ١٢هزار و ۶٣١ مترمربع بوده که شامل بخش‌های اورژانس، اعمال جراحی کوچک، آزمایشگاه و بخش‌های بستری است، خاطر نشان کرد: بیمارستان ١۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس در جاده سلماس به خوی و در ضلع جنوبی روستای برگشاد احداث می‌شود.

کد خبر: ۳٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha