۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
مددجویان کارآفرین زنجان تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند
مدیرکل کمیته امداد زنجان:

مددجویان کارآفرین زنجان تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند

زنجان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان گفت: این نهاد به مددجویان کارآفرین استان تسهیلاتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری گفت: به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و درآمدزایی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اشتغال‌زایی برای مددجویان، تا سقف ۵۰ میلیون تومان به هر مددجوی کارآفرین تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی زیر پوشش کمیته امداد و بسترسازی برای ایجاد درآمد باثبات از راهبردهای اصلی در تحقق رسالت محرومیت‌زدایی و فقرزدایی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد زنجان، بابیان اینکه همراهی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، تشکل‌ها و مؤسسات خیریه اثربخشی خدمات کمیته امداد را ارتقا می‌دهد، افزود: همکاری بین بخشی و تعاملات سازنده سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در بخش‌های مختلف موجب جاری شدن نشاط اجتماعی در مددجویان تحت حمایت این نهاد و بازیابی روحی و روانی خانواده‌های آسیب‌دیده می‌شود.

صفری با بیان اینکه چالش‌های اقتصادی موجب افزایش مراجعات به این نهاد شده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برقراری ارتباطات و تعاملات برون‌سازمانی زمینه‌های لازم برای رفع نیازهای معیشتی و اقتصادی مراجعان به این نهاد با رویکرد توانمندسازی برای آن‌ها فراهم شود.

کد خبر: ۳٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha