۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
اقتصاد مردم محور، بخش عظیمی از مشکلات را رفع خواهد کرد
نماینده مردم میانه در مجلس:

اقتصاد مردم محور، بخش عظیمی از مشکلات را رفع خواهد کرد

اسماعیلی، نماینده مردم میانه در مجلس معتقد است اگر عرصه اقتصاد را به مردم واگذار کنیم بدون شک شاهد پیشرفت‌های عظیمی در این زمینه خواهیم بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی؛ به تاثیر مردمی شدن اقتصاد در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشورمان اشاره کرد و گفت: اگر ما بتوانیم عرصه اقتصاد را به مردم محول کنیم کشور از نظر اقتصادی به پیشرفت‌های عظیمی دست پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: به نظر می رسد که هرکجا ما حالت انقباضی در مورد مسائل اقتصادی در پیش گرفتیم نتوانستیم به آن شکل از ظرفیت‌های مردم به ویژه از استعدادهای نخبگان و جوانان در راستای بهبود مسائل اقتصادی بهره مند شویم.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه باید برای پیشبرد اهداف اقتصادی به اقتصاد دانش بنیان توجه ویژه‌ای شود، تاکید کرد: باید توجه ویژه‌ای به اقتصاد دانش بنیان داشته باشیم و شالوده تفکر دانش بنیان نیز این بوده که ما از ظرفیت‌های جامعه که دارای استعدادهای بالایی هستند بهره‌های لازم را در عرصه اقتصادی ببریم.

نماینده مردم میانه اظهار کرد: نقش دادن مردم در تمامی امورات به ویژه در امر اقتصاد یک ضرورت به شمار میرود و قطعا با این کار شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.

کد خبر: ۳۴٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha