۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
حضور پست‌بانک در ۱۵۰ روستای استان سمنان/ فعالیت مددجویان کمیته امداد در باجه‌های پست بانک
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

حضور پست‌بانک در ۱۵۰ روستای استان سمنان/ فعالیت مددجویان کمیته امداد در باجه‌های پست بانک

سمنان - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، گفت: باجه پست‌بانک در ۱۵۰ روستا استان سمنان دایر و مددجویان کمیته امداد در مدیریت این باجه‌ها مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن مسعودیان راد صبح شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه باجه پست‌بانک در ۱۵۰ روستا استان سمنان دایر و مددجویان کمیته امداد در مدیریت این باجه‌ها مشغول به کار می‌شوند، ابراز کرد: مدیریت این باجه‌ها با مددجویان است که با تهیه یک مکان و مجهز کردن باجه‌های بانکی هر مددجو به‌عنوان یک کارمند بانکی تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح طی تفاهم نامه بین کمیته امداد و پست بانک انجام شده است، ابراز کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های افراد تحصیل‌کرده در روستاها، محور طرح است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: با راه‌اندازی باجه‌های بانکی بسیاری از امور اداری و بانکی روستائیان در محل زندگی شان تامین شده و همچنین اشتغال خوبی هم برای مددجویان تحصیل کرده و مستعد ایجاد خواهد شد.

مسعودیان راد با بیان آموزش‌های موردنیاز برای راه‌اندازی باجه‌های بانکی انجام شده است، بیان کرد: این آموزش‌های تخصصی با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و آموزش‌های آنلاین به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر: ۳٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha