۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
قیمت مصوب برنج پاکستانی در استان سمنان ۲۱ هزار تومان است
رئیس صمت استان سمنان:

قیمت مصوب برنج پاکستانی در استان سمنان ۲۱ هزار تومان است

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه قیمت مصوب برنج پاکستانی در سطح استان ۲۱ هزار تومان برای هر کیلوگرم است، گفت: نوع هندی برنج عرضه شده در استان کیلوگرمی ۱۸ هزار تومان قیمت گذاری و مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل شامگاه پنج شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری درباره قیمت مصوب برخی اقلام بیان کرد:  کسبه و اصناف استان باید برنج پاکستانی را کیلومگرمی ۲۱ هزار تومان به فروش برسانند.

وی افزود: قیمت مصوب برنج هندی نیز کیلوگرمی ۱۸ هزار تومان مصوب شده و کسبه نباید بیشتر از این قیمت، اقلام مذکور را به فروش برسانند.

رئیس صمت استان سمنان درباره تخم مرغ هم گفت: قیمت مصوب و اعلام شده این کالا در سطح استان هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان ابلاغ شده و مردم گرانفروشی‌هایی که مشاهده می‌کنند را به ۱۲۴ اطلاع دهند.

تشنه دل با بیان اینکه کمبودی برای اقلام مصرفی وجود ندارد، گفت: قیمت شکر به صورت فله‌ای هفت هزار و ۲۰۰ تومان و بسته بندی هشت هزار و ۷۰۰ تومان به ازای یک کیلوگرم به فروش می‌رسد .

به گزارش خبرنگار بازار، در این نشست مصوب شد براساس مصوبه های اعلام شده، قیمت تمام شده یک عدد ماسک معمولی در واحدهای تولیدی ۱۱ هزار ریال است که این محصول تا قیمت ۱۵ هزار ریال باید به دست خریدار برسد.

کد خبر: ۳۴٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha