۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
۳۰ پروژه زیرساختی در اولویت حمایت‌های سازمان توسعه تجارت
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد

۳۰ پروژه زیرساختی در اولویت حمایت‌های سازمان توسعه تجارت

زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در جلسه کمیته کارشناسی شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی که با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از همکاری سازمان برنامه و بودجه و صندوق توسعه ملی در جهت تخصیص مشوق‌های صادراتی در سال جهش تولید، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، تاکیدات سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و نگاه ویژه و کاربردی وی به زیرساخت‌های صادراتی را با اهمیت دانست و اظهار داشت: تخصیص و پرداخت مشوق‌های صادراتی در سالجاری با اولویت زیرساخت‌ها به ویژه در مناطق مرزی صورت خواهد پذیرفت.

دبیر شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده با استانداران و روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های مرزی، نسبت به احصاء و استخراج اطلاعات و ایجاد، تجهیز و توسعه زیرساخت‌های صادراتی اقدام شده و بر این اساس ۳۰ پروژه زیرساختی از جمله پایانه‌های صادراتی، کانتینرهای یخچالدار، انبار، سردخانه، آزمایشگاه استاندارد، مراکز نمایشگاهی تعیین شده است.

زادبوم گفت: لازم است استانداران در اسرع وقت نسبت به طرح موضوعات در کارگروه توسعه صادرات استان اقدام کرده و در نهایت نسبت به معرفی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

وی بیان داشت: بعد از دریافت طرح توجیهی، نسبت به طرح موضوع در کارگروه مشوق‌ها و پرداخت مشوق‌ها بر اساس ضوابط و شیوه‌نامه‌ها اقدام می‌شود.

کد خبر: ۳۴٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha