۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
عدم دسترسی به بازارهای مالی از مشکلات مهم شرکت های دانش بنیان
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی خبر داد

عدم دسترسی به بازارهای مالی از مشکلات مهم شرکت های دانش بنیان

ارومیه- رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، عدم دسترسی به بازارهای مالی را از مشکلات مهم شرکت های دانش بنیان و فناور دانست.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد نیکبخت ظهر چهارشنبه در جمع تعدادی از فناوران استان در محل پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اظهار داشت: عدم دسترسی به بازارهای مالی، یکی از مشکلات شرکت های دانش بنیان و فناور به علت نوپا بودن است که در این راستا، احداث صندوق پژوهش و فناوری استان که توسط استاندار آذربایجان غربی مطرح شد، می تواند راهگشا باشد.

وی ادامه داد: این صندوق با توجه به اختیارات قانونی خود انواع ضمانت نامه مورد نیاز شرکت های فعال در حوزه فناوری را با پذیرش ریسک و با شرایط تسهیل شده، صادر می کند.

نیکبخت با بیان اینکه این صندوق با حضور صاحبان سرمایه راه اندازی می شود، گفت: صندوق های پژوهش و فناوری پشتیبانی چند جانبه مالی از شرکت های دانش بنیان و فناور را برعهده دارد.

وی شرکت های دانش بنیان و فناور را به عنوان محرک اصلی اقتصاد دانش بنیان دانسته و گفت: با توجه ویژه استاندار آذربایجان غربی، این صندوق در آستانه راه اندازی است که امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی آن باشیم.

کد خبر: ۳۴٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha