۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
هدفگذاری داخلی سازی ۳.۲ میلیارد دلاری سال ۹۹
رئیس مرکز ساخت داخل ماشین سازی، تجهیزات وزارت صمت اعلام کرد

هدفگذاری داخلی سازی ۳.۲ میلیارد دلاری سال ۹۹

هادوی، رئیس مرکز ساخت داخل ماشین سازی، تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برش استانی، دستگاه ها و حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی کشور از هدفگذاری داخلی‌سازی ۳.۲ میلیارد دلاری در سال ۱۳۹۹ تعیین و به هریک از بخش ها ابلاغ شده است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، محمد مهدی هادوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه تعمیق و توسعه ساخت داخل در سال جهش تولید که با حضور مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد؛ افزود: برنامه ساخت داخل در سال ۹۹ یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در همین راستا اهداف کمی و کیفی برنامه با دقت و به صورت مستمر مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: سرپرست وزارت صمت در خصوص نمود بیرونی و آثار ساخت داخل در حوزه‌های مختلف تولید و بر لزوم انعکاس آن در میان آحاد مختلف مردم تاکید ویژه دارد و بر همین مبنا تلاش می شود با بکارگیری همه ظرفیت های موجود اهداف برنامه تعمیق و توسعه ساخت داخل عملیاتی شده و نتایج مورد نظر به اطلاع مردم برسد.

هادوی تصریح کرد: جایگزینی تولیدات داخلی در تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع مختلف کشور و کاهش و مدیریت واردات اقلام کالایی که مشابه داخلی دارند، یکی از نمودهای بیرونی و آثار بسیار ارزشمند تعمیق و توسعه ساخت داخل در کشور است.

کد خبر: ۳۳٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha