۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
جاده های زنجان لغزنده است/ وقوع مه و کولاک مقطعی
مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان:

جاده های زنجان لغزنده است/ وقوع مه و کولاک مقطعی

زنجان - مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان، گفت: با توجه به بارش برف، تمام جاده های استان لغزنده بوده و شرایط یخبندان دارد.

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت تردد در جاده های زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش سنگین برف، سطح تمام جاده های استان لغزنده است.

وی از راننگان خواست تا برای تردد در تمام جاده های زنجان از زنجیر چرخ استفاده کنند  و گفت: همچنین با توجه به بارش برف، مه و کولاک مقطعی در محورهای زنجان به دندی، دندی به تخت سلیمان، زنجان به بیجار، نیک پی به ماه نشان حاکم است.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان ابراز کرد: همچنین مه غلیظ و کولاک در گردنه های کوهستانی استان زنجان حاکم است که در این میان رانندگان در این مسیرها تردد نکنند و سطح جاده ها در گردنه های کوهستانی شرایط یخبندان دارد.

محمدی از به‌کارگیری ۵۰۰ نیرو در۲۹ راهدارخانه زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۲۷۰دستگاه خودروی سبک و سنگین راهداری در فصل سرما در جاده‌ها خدمات لازم را به مردم ارائه می دهند و نیروهای راهداری در گردنه‌های برف‌گیر و ارتفاعات حضور دارند.

وی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

کد خبر: ۳٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha