۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
نرخ اجاره بهای مسکن در اراک نیاز به مناسب سازی دارد
معاون استاندار مرکزی:

نرخ اجاره بهای مسکن در اراک نیاز به مناسب سازی دارد

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: نرخ اجاره بهای مسکن در اراک نیاز به مناسب سازی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی که در استانداری برگزار شد با اشاره به افزایش قیمت نان در استان اظهار داشت: قیمت نان مربوط به سال ۹۷ بوده و در این بین شاهد تخلفاتی بودیم که امیدواریم با این افزایش این موارد برطرف شود.

وی افزود: قیمت نان سنگک ماشینی با نرخ آرد دولتی از ۷۵۰ تومان به یک‌هزار و ۱۰۰ تومان، سنگک شنی از ۷۵۰ تومان به یک‌هزار و ۲۰۰ تومان، لواش از ۲۵۰ تومان به ۳۲۰ تومان، تافتون از ۲۵۰ تومان به ۳۲۰ تومان، بربری از ۵۵۰ تومان به ۸۰۰ تومان، مشهدی از ۵۵۰ تومان به ۸۰۰ تومان و تافتون ماشینی از ۳۵۰ تومان به ۵۵۰ تومان افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی عنوان کرد: قیمت سنگک ماشینی با نرخ آرد آزاد از یک‌هزار و ۲۰۰ تومان به یک‌هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک ماشینی شنی از یک‌هزار و ۲۰۰ به یک‌هزار و ۶۰۰، لواش از ۳۵۰ تومان به ۴۰۰ تومان، بربری از یک‌هزار تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ تومان، مشهدی از یک‌هزار تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ تومان افزایش یافته است.

فرخی با اشاره به اینکه تغییرات قیمت نان از هفته آینده اعمال خواهد شد گفت: موضوع افزایش قیمت حمل آرد نیز در نشست کارگروه آرد و نان استان مرکزی بررسی می‌شود و تصمیمات اتخاذ شده اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با بیان اینکه اراک یکی از شهرهای گران قیمت کشور محسوب می شود عنوان داشت: در خصوص مناسب سازی قیمت های اجاره بها باید چاره اندیشی صورت بگیرد.

کد خبر: ۳۳٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha