۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
راه‌اندازی ۲ باشگاه کارآفرینان نوجوان در مازندران
مدیرکل تعاون مازندران خبر داد:

راه‌اندازی ۲ باشگاه کارآفرینان نوجوان در مازندران

ساری - مدیرکل تعاون مازندران از راه اندازی دو باشگاه کارآفرینان نوجوان به صورت پایلوت کشوری در تنکابن و قائم‌شهر خبر داد.

کامران اصعری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تاکنون دو باشگاه کارآفرینی در مازندران راه اندازی شده است، نقش این باشگاه ها را در توسعه مهارت آفرینی بسیار مهم برشمرد.

وی توسعه فعالیت های خلاقانه و ترویج فرهنگ کارآفرینی را از جمله اهداف این طرح ها بیان کرد.

عبدالله رضیان نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از باشگاه کارآفرینی بر ضرورت برنامه‌ریزی درست برای افزایش بهره‌وری در حوزه اشتغال تاکید کرد و گفت: موقعیت شغلی در کشور زیاد است و باید به فضای اشتغال در حوزه استارت‌آپی بیشتر توجه کنیم.

وی افزود: استعدادهای فراوانی در کشور داریم که باید با حمایت دولت و مجلس به نقطه ایده‌ال برسیم.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقداماتی مانند باشگاه کارآفرینان نوجوان که قطعا برای آینده نوجوانان ما موثر خواهد بود باید ادامه دار باشد.

اصغریان رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر نیزبا اشاره به اینکه مهارت آموزی از اولویت های آموزش و پرورش است، بیان کرد: در طرح شهاب استعدادهای برتر شناسایی می‌شود.

وی با قدردانی از حمایت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در کشف استعدادها در حوزه کارآفرینی، اظهار کرد: ایده ها با حمایت همه دستگاه ها به اشتغال و کارآفرینی تبدیل می شود.

باشگاه کارآفرینان نوجوان به صورت پایلوت کشوری علاوه بر شهرستان قائم‌شهر در تنکابن نیز راه اندازی شد.

کد خبر: ۳٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha