۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
رفع ۱۰۰ درصدی تعرض به زمین‌های دولتی در تیر ماه سال جاری
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

رفع ۱۰۰ درصدی تعرض به زمین‌های دولتی در تیر ماه سال جاری

خردمند، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این یگان در تیر امسال ۳۲۲ مورد گزارش مردمی تعرض به اراضی از طریق شماره چهار رقمی ۱۶۵۶ دریافت کرده است، گفت: از مجموع ۳۲۲ مورد ۲۲۸ مورد آن با هوشیاری نیروهای یگان تمامی این موارد تعرض رفع فوری شده است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این یگان در تیرماه سال جاری ۳۲۲ مورد گزارش مردمی تعرض به اراضی از طریق شماره چهار رقمی ۱۶۵۶ دریافت کرده است، گفت: از مجموع این ۳۲۲ مورد ۲۲۸ مورد آن به حوزه تحت عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مرتبط بود که با هوشیاری نیروهای یگان تمامی این موارد تعرض رفع فوری شده است.

سرهنگ خردمند با بیان اینکه در تیرماه سال جاری حدود ۲۰۶ هکتار زمین دولتی رفع تعرض فوری شده است افزود: تلاش ما در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همواره بر پیشگیری از وقوع تعرض بوده که این مسئله خود را در عملکرد مثبت یگان در حوزه رفع تعرضات فوری نشان می‌دهد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص اجرای احکام قطعی در حوزه زمین‌خواری، اعلام کرد: از ابتدای تیرماه امسال ۸۵ فقره حکم قطعی به مساحت حدود ۸۰ هکتار از اراضی دولتی به بیت‌المال اعاده شد.

وی در خصوص عملکرد برترین یگان‌های حفاظت استان ها در تیرماه ۹۹ در سراسر کشور، توضیح داد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی بوشهر با بیشترین رفع تعرض فوری و یگان حفاظت استان زنجان با بیشترین مساحت در حوزه اجرای احکام بهترین عملکرد را در تیرماه سال جاری داشته‌اند.

گفتنی است یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از اواسط سال ۹۴ برای حفاظت از زمین های دولتی تاسیس شده است.

کد خبر: ۳۳٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha