۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
دوره‌های آموزشی مصرف اقتصادی انرژی در استان سمنان برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی وتحول اداری استانداری سمنان:

دوره‌های آموزشی مصرف اقتصادی انرژی در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان ضمن بیان اینکه آموزش و یکی از مهم‌ترین ارکان ‏دست‌یابی به اهداف حوزه صرفه‌جویی است، گفت: دوره‌های مدیریت مصرف برق برای کارکنان دولتی در استان برگزار ‏می‌شود‎.‎

به گزارش خبرنگار بازار، حسن سعدالدین صبح سه‌شنبه در بازدید از کارگاه آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان بابیان اینکه استفاده از ظرفیت بنیاد علمی نخبگان و پارک‌های علم و فناوری باهدف ایجاد اشتغال پایدار برای دانش‌آموختگان دانشگاه اساسی است، بیان کرد: مهارت‌آموزی در کاهش آمار بیکاری نقش بسزایی دارد.

وی خواستار ارتباط کارآمد با دانشگاه‌هایی مانند فنی و حرفه‌ای که درزمینهٔ مهارت‌آموزی توانمند هستند شد و گفت: در بخش‌های مختلف صنعتی و آموزشی توجه به مهارت‌آموزی دارای اهمیت است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان افزود: با رویکردهای نو نهضت مهارت‌آموزی باید در جامعه نهادینه شود و زیرساخت‌های خوبی برای مهارت‌آموزی در استان وجود دارد که باید از این ظرفیت به معنای واقعی بهره برد.

سعدالدین با اشاره به برگزاری دوره‌های مدیریت مصرف برق و ممیزی ساختمان‌ها در آینده‌ای نزدیک  ویژه کارکنان دولت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: این دوره‌ها می‌تواند برکات خوبی داشته باشد.

کد خبر: ۳۳٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha