۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
۹هزار پروژە بازآفرینی شهری در کشور در دست اجرا است
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۹هزار پروژە بازآفرینی شهری در کشور در دست اجرا است

کرستان- معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای ۹ هزار پروژه بازآفرینی شهری در کشور خبرداد و گفت: از این تعداد ۵۰ پروژه در استان کردستان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی عبوری امروز دوشنبه در جلسە ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار داشت : ۹ هزار پروژه بازآفرینی شهری در کشور در دست اجرا است. 

وی با اشاره به اینکه  اعتبار این تعداد پروژه ۱۰ هزار میلیارد تومان است، اضافه کرد : ۵۰ پروژه بازآفرینی در کردستان اجرا شده که اعتبار این تعداد پروژه ۱۰۵ میلیارد تومان است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کردستان در جذب  اعتبارات تخصیص یافته موفق عمل کرده است، گفت: اجرای پروژه پیاده راه خیابان فردوسی سنندج کار ارزشمندی است که تا پایان هفته جاری اعتبار مورد نیاز این پروژه  به صورت وجه نقد در اختیار شهرداری قرار می گیرد. 

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های بازآفرینی شهری در سنندج
استاندار کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: در این سفر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آغاز پروژه های جدید و تکمیل دیگر پروژه ها در نواحی حاشیه سنندج اختصاص پیدا کرد.

بهمن مرادنیا اضافه کرد : مناطق مسکونی در سطح مرکز استان به ویژه نقاط حاشبه ای وجود دارد که نیاز به بهسازی و کارآمد سازی دارند و برای تحقق این مهم نیازمند مساعدت مسئولان کشوری هستیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه پیاده راه خیابان فردوسی سنندج از سه سال پیش مطرح شد و هر سال یه دلایلی اجرای آن به تعویق می افتاد، گفت: امسال با همکاری و مساعدت دستگاه های مختلف این پروژه عملیاتی و اجرایی شد که امیدواریم تا پایان تابستان به بهره برداری برسد. 

استاندار کردستان یادآور شد: مطالعات طرح های بازآفرینی شهری در انبار غله و هفت باغ سنندج  مطالعات  نهایی شده و باید اجرای آن آغاز شود. 

کد خبر: ۳۳٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha